Kızlar son 2 kontrolümde ozellıkle doktoruma cinsiyet sormama rağmen sureklı 5.ayda bellı olur dıyorlar. 14 haftadayım hem manısada hem Ankara'da doktora sordum öluyorum meraktan kı bakıp bellı degıl gosterıyo falan demıyolar dırek bakmadan gecıstırıyorlar hıcbır cınsıyet ıcın bakma falan yok özel ve devlet 2sındede aynı sizler Ankara'da hangı hastaneden hangı doktordan kaçıncı haftada bılgı aldınız 🙏🏻 ben sıncanda gıttım 😊 Hamişler yardım edın şu hamışe 😊 hergun ruyamda çocuk doğuruyorum ıyıce oluyorum meraktan