Rumeysagnc bebeğin hareketlerini hissetmiyorsundur bu haftalarda o yüzden acile gitmen en mantıklısı bebiş hareketleri hissediyor olsaydın deviniyor ise bi sıkıntı olup olmadığını kendin anlayabilirdin az da olsa inşallah iyidir bebiş sen de iyi olursun canm inşallah ayaklarını yukarı uzat eğer yarın gitmeyi düşünüyor isen hastaneye ama ben acile gitmeni tavsiye ederim yine