Rumeysagnc Kızlar yarım saat önce düştüm. yatağım ve dolabımın arası çok az zor geçiliyor bende geçeyim derken ayağım takıldı sırt üstü düştüm Dolap belime geldi şuan belim ve kalçam ağrıyor acaba bebeğe birşey olmuş mudur ?
mlsmrtgl Rumeysagnc bu koşullarda doktora gitmelisiniz ? Buradan ne söylesek yanlış olur. Bebeğe usg ile bakmak lazımm
NefesDeniz Rumeysagnc Ay aman Allahım korusun beterinden sakınsın. Doktoruna haber ver bence Allah korusun nolur nolmaz
Thysn23 Bebeğe her hangi bir darbe geldi mi gelmediyse ve şiddetli düşmediyseniz korkmayın ama her ihtimale karşı bi acile gidin isterseniz
Rumeysagnc Thysn23 çok şiddetli değildi bebeğe değmeyi sadece belim ve kalçam değdi zaten kendimi tutmaya çalıştım direk
Asliiiiiiiiii42 Rumeysagnc bebeğin hareketlerini hissetmiyorsundur bu haftalarda o yüzden acile gitmen en mantıklısı bebiş hareketleri hissediyor olsaydın deviniyor ise bi sıkıntı olup olmadığını kendin anlayabilirdin az da olsa inşallah iyidir bebiş sen de iyi olursun canm inşallah ayaklarını yukarı uzat eğer yarın gitmeyi düşünüyor isen hastaneye ama ben acile gitmeni tavsiye ederim yine
Atsyifn Rumeysagnc bnde 12 ya da 13 de yüz üstü karnimin üstüne düştüm sıkıntı olmadi inşallah sende de sıkıntı olmaz
Mom092 Rumeysagnc beline darbe almışsın bi gitseydin canim acile Allah korusun biz burda ne soylesek bos bi ultrason ile bakilmali
ftmftmb Gülüm erken haftaliksin acile git imkanin varsa ultrasondan bakiyorlarlar şimdi gece sabah olmaz