ebrarecem ilk dogumun mu 18 saat sürdü ben 3 saat cekilmicek o sancıları çektim duramıyordum sancı geldimi sanki catlicam gibi hissediyordum siz 18 saat sürmesi kötü olmuş ama bnm yatısim gündüz 11 de verdi nst de sancı çıkıyordu bn hissetmiyordum bnm asıl sancılarım gece 1den sonra başladı 4 de doğumum gerçekleşti 🤲