Asenadgdvrn80 İnan yapabilirsin canım çok tatlı değil adetlerim çok sancılı geçerdi hamileliğin son ayları da ağrılar olduğundan ben doğum sancılarını normal ağrı sanmışım ☺️ Hemen çok çok yüksek sancı hissedilmiyor panik yapıp korkarsan canın çok acıyormuş gibi geliyor dua et nefes al sakin ol daha kolay olacak göreceksin nasipse ☺️İlk doğumda ev taşımıştık ben yorgunluktan ağrım var sanmıştım doğum başlamış😁 fazla hareket etmiştim çok eğilip kalkmıştım faydasını gördüm ki doktorum normal doğuramazsın demişti boyum 1.56 kilom 50 ydi 8 kilo almıştım ama Allahın dediği oluyor hastaneye 4cm açıklıkla gitmiştim bebek kanaldaydı normal oldu 2.de neler yaşıycagımı bildiğimden hiç korkmadım 1.5 yaşındaydı kızım onunla ilgilenirken yine bol hareketli hamilelik geçirmiştim oğlum 35+2 de doğdu ☺️Uzun oldu ama normal doğumdan korkanlara cesaret olsun istedim nolur korkmayın yapabilirsiniz😁