Minimelekannesi Yarn 38 olucam erkn dogm riskim vardı ilac kullaniodum ama braktm 2 gun once hla bi belirti yok off
Dbkinci GamzeDelikta Hmm hayırlı zamanı bekliyordur belki birden olur hic beklemediğin anda canım hayırlısı olsun. İnşallah
Aliasaff Gizemkumsalyucel inşallah hayırlısıyla canm açılman var mı bide bebeğin kilosu ne kadar kendi isteğinle mi gidiyorsun suni sancı vericekler galiba
Derya79851015 GamzeDelikta hmm hep 40 'tan sonra olmuş..benim biri 38 biri 39 da olmuştu bunu bekliyorum işte bakalim..duanıza yurekten aminn aminn aminnn insalllahhh
Gizemkumsalyucel Aliasaff sunu sancı vericekler suyum azalmış kilosu gecen hafta 2650 idi bu hafta nekaadar bilmiyorum
Aliasaff Dbkinci açılma bekliyor doktor Doğum için herşey tamam sıra bende bakalım bende hurma yiyorum evde oturmuyorum bile 1 cm bile açılma Yok
Mommieess Oktay bende 38+2 yim bebek 3500, çatı muayenesini doğum için ne zaman gidersem o zaman yapılacakmış öyle uygun gördü doktorum. Yani son dk ya kadar normal de doğurabilirim sezeryan da 😊