Oktay Kızlar bugün 38. Haftaya girdim hala doğum belirtisi yok cati muayneside yapılmadı bana 🙁 sizde durumlar nasıl ?
Dbkinci Oktay bende bugün kontroldeydim 2cm açıklık var su kesesi gergin bugün olmazsa bir kaç güne doğar diyor doktor sağlıkla biran önce gelsin inş bebişler tam 38 haftalığız dua edin bize arkadaslar
deletedmom351 Oktay 38+3 oldum çatı muayenesi oldum ama hiçbir belirti yok benimde doktor bekleyeceğiz olmazsa suni sancı vereceğiz dedi bilmiyorum artık nasıl olacak.
Derya79851015 Oktay bende bugün 38.haftaya girdim çatı muyanesi yapmadı.. sadece yalancı sancılarım var karnım kasiliyor sordum normal dedi
Aliasaff Dbkinci Allah hayırlı doğumlar nasip etsin canm 2 cm açılman nasıl oldu ben ne yapsam açılma olmuyor neler yapıyorsun
Aliasaff deletedmom351 biz seninle aynıyız canm benmde açılma Yok sancı var beklicez dedi ama istersem suni verip açılma yapabilirmiş bebek kanala inmiş
GamzeDelikta Bende 37+2 yim dün gittim kontrole çocuk çok aşşağıda bi muayene edeyim seni defi ve alttan muayene yaptı ama hiç açıklık yok 39 u doldurmadan hayırlısıyla kolaylıkla doğsa diyorum üçüncü gebeliğim ve çok ağırlaştım artık streste çok
Derya79851015 GamzeDelikta benimde Allahin izniyle ucuncu gebeligim dogum konusunda insan heyecanlanıyor yinede..
Derya79851015 GamzeDelikta ve aynen agirlasmak halsizlik nasil doguracam diye strese giriyorum 38 e girdim bugün şükür yalancı sancılarım var..sizin öncekiler ne belirtisiyle doğum başlamıştı acaba
Gizemkumsalyucel 38+6 oldum yarın yatışım yapılıcak insallah korkmuyor değilim ama cokta heyecanlıyım 🤦♀️ 🤦♀️🤰🙏
Oktay 40 A kadar bekliyorlar mi acaba Benimde artık uykularım bölünüyor zorlanıyorum cok Bebekleriniz kaç kilo olmuş ?
Dbkinci Aliasaff Amin inş. Canım valla ben özel bisey cok yapmadım acıkcası hurmayı cok seviyordum 35. Haftada birtane ile basladm yemeye sonraki hafta 3 sonra 5 diye arttırdım yemeyi her aksam olmasa da iki günde bir yarım saatte olsa yürüdüm bide bugüne kadar kimse yanımda yoktu annem uzakta tabi tüm ev isini hergün kendim yaptm.çömelip kalkmak ise yarıyor diyen var baska bisey yapmadım.🙂
deletedmom351 Aliasaff Bekle canım kendin sancın iyice gelsin belki açılma olur olmazsa da artık suni sancı verip doğurursun.
GamzeDelikta Dbkinci o dediklerini bende yapıyorum her hafta mutfak dolaplarını camları kanepeleri siliyorum geçen gün mutfağımın halısını bile yıkadım ikide çocuğum var onlarında peşinde koşuyorum ama 0 açılma
Aliasaff Dbkinci açılma bekliyor doktor Doğum için herşey tamam sıra bende bakalım bende hurma yiyorum evde oturmuyorum bile 1 cm bile açılma Yok
GamzeDelikta Derya79851015 ilk çocuğunda kız onda 40 +4de doğumum oldu lekem ve suyum geldi ikinci oğlumda 41 yada 42 haftalıkların sancım gelmediği için suni sancı ile doğum yaptım bundada bekliyorum 11haziranda 40 hafta doluyor 15 de bayram suni sancıda istemiyorum bende bilmiyorum yani aklımda sorular sorular Allahım kendi sancımla bi avazda inşallah benide herkesinde hayırla kurtarsın çok zor
Derya79851015 GamzeDelikta hmm hep 40 'tan sonra olmuş..benim biri 38 biri 39 da olmuştu bunu bekliyorum işte bakalim..duanıza yurekten aminn aminn aminnn insalllahhh
Dbkinci GamzeDelikta Hmm hayırlı zamanı bekliyordur belki birden olur hic beklemediğin anda canım hayırlısı olsun. İnşallah