Yok be o zararlı bu zararlı diye kendine evham yapma. Herşeyin fazlası zarar meyve sebzenin bile. Fazlaysa kaçmadığın sürece birşey olmaz inşallah. Bende yiyorum canım istedikçe normalde hiç aramazdım ama hamile kaldım kalalı canım istiyor böyle ara ara