NilGrl Canım kullanılan ilaçlar takviyeler de yapar bol su tüket o haftalar bendede üşüme oluyordu kan değerlerine baktır doktoruna gittiğinde şuan 29+1 olduk bi ateş basıyor bi sıkıntı çöküyor üşüme olayı bitti resmen.ishal bende de oluyor ben fazla ekmek falan tüketmiyorum bol su lifli gıdalar tükettiğimden oluyor galiba .ama öyle kaçıracak kadar dil yani.