Deletedmom95 Aynurr16 bende başladım şimdi girdim eve 4 kat merdiven indim çımtım 1 saatte yürüdüm valla yoruldum 😅
Aynurr16 Deletedmom95 son ana kadar hastaneye gitmemem lazım ama bişey olurda anlamam diyede korkuyorum 😧 kafam çok karışık vallahi annemler haklıymış herşeyi bilmek çok kötü bişey cahil olmak lazım bu gebelik konusunda 😕
Deletedmom95 Aynurr16 sancıların iki üç dk ya bir düşmeden gitme canım al bak ben gittim 120 lerde ama düzensizdi bi var bi yok geri geldim.
Deletedmom95 Asena2112 valla şaka gibi ama geçen ki sancıları çeken ben değilmişim gibi şimdi öyle aman aman bi sancım yok. Alt tarafta hafif ağrılar var o kadar. 🤷