ratatosk Deryabal o iğneyi 15 gün kadar lekelenme yüzünden kullandım sağlık ocağında vurduruyordum hemşire vazelinle iğne yerlerini hafiften ovala rahatlatır morarmayı da geçirir demişti rahatlattı gerçekten de siz de sorup deneyebilirsiniz.
Deryabal ratatosk transferden birkaç gün önce başlıyorsun canım. Ve olduktan sonrada hergün vuruluyorsun
Sibbeell Deryabal canım anlamadim şeyi ya mesela ben bu hapi kullanacağım transferden sonra mi iğneyi veriyorlar yoksa transferden oncede kullaniyor musun yada tutunca mi kuullanmaya başlıyorsun ay çok karışık şeyler ya
ratatosk Sibbeell Progestan yağlı Bi iğne ve kalçadan o yüzden ben sağlık ocağında vurdurmuştum zaten yeterince can yakıyor bir de acemilikle yanlış bişi yapmayalım demiştik