Bende transfer öncesi başladım sabah 2 akşam 2 alıyorum şuan gün geçtikçe arttırmışlardı şuan 6+5 hamileyim ve hala devam ediyorum. Sorunsuz bir ilaç devam edin korkmayın ☺️ Şuan tek sıkıntım progestan günlük iğne 😟 hayırlısıyla bitseydi bi valla totişimden oturamıyorum artık