Kurtum MrTGcE isim bulamayanların bulamama sebepleri hep “kimsede olmasın, fazla duyulmamış olsun, değişik olsun” dan ibaret 🤪🤪🤪
sero07 Benim esimde yagizhan tugraalp gibi isimler ustunde duruyor bende emir ismini cok begeniyorum ama esim pek yanasmiyo gibi 😢😐
MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom404 MrTGcE malesef zor isim bulmak aslinda degisik bisey olsun istemiyoruz ama iste 😀