MrTGcE Kızlar hala isim bulamadık erkek bebiş isimleri degişik isim istiyorum fazla kişide olmayan 😀💙
Kurtum MrTGcE isim bulamayanların bulamama sebepleri hep “kimsede olmasın, fazla duyulmamış olsun, değişik olsun” dan ibaret 🤪🤪🤪
MiracAlpinveUmutunAnnesi Bende ayni durumdan muzdaribim malesef erkek oldugunu ogrendigimizden beridir isim ariyoruz ama bulamadik 33+4 haftaligiz yagız alp ömer asaf uzerinde cok durduk bakalim hayirlisi 😇👶
Deletedmom404 MiracAlpinveUmutunAnnesi benim de bebeğim erkek olursa Allah’ın izniyle Yağız ❤ Koyucaz
MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom404 MrTGcE malesef zor isim bulmak aslinda degisik bisey olsun istemiyoruz ama iste 😀