Bsraao son adet tarihim 23 ekimdi. 3 aralıkta hastaneye gittim ve usg ile keseyi göremedi doktor test yaptırdım ve beta değerim 380 çıktı. Normal şartlara göre çok düşük bir değerdi. Doktor geç döllenme olabilir tekrar bakalım 3 gün sonra dedi ben 4 gün sonra gittim gittiğimde hiç test yapmadan usg ile baktığında kese oluşmuştu 🤲🏻 Bu hafta da kalp atışları için tekrar gideceğiz inşallah. İçinizi ferah tutun. Sizin de geç döllenme olabilir