Prensannesii1 canım normal için zorlama bence benim en yakın arkadaşım var oda burda şimdi hamile onun ailecek çatı dar ablası doktor ısrarla normal doğum için zorlamış atı dar olduğu için çocuk oksijensiz kalmış
ve bakıma muhtaç arkadaşımda sezeryan istiyor biraz genetik gibi onlarda