Mls123456 Prensannesii1 inan cnm korkulcak bi durum yok 2 kez sezeryan oldum hatta 2.sinde o gece bebegime kendim baktım normal doğum yapipta o dikişle poposunun üstüne oturamayan çok kişi duydum hayırlısı olsun hakkında canım
Prensannesii1 Mls123456 teşekkür ederim cok saolun cesaret verdiniz sizde güle güle büyütün inşallah 🙏🏻 🥰
1PrensAnnesi Prensannesii1 sezaryen tabiki ölüm değil:) zaten sizin haftanız çok ilerde hayırlı sağlıkla doğsun inşallah ben önceki haftalarda bu önyargıda olan doktorlar için dedm
Ohaezgi Prensannesii1 benim arkadasımda normal doğurdu çatın dar demiş doktoru ama ısrar etti içerden 20 dışardan 6 dikişi vardı
Cemrenur Prensannesii1 arkadaşıma dar denildi ısrarla normal yapmak istedi 25 dikisi oldu 2 ay oturamadı 🥺
Prensannesii1 Cemrenur 25 dikiş te çok fazla bence sezeryan bu kadar zorlamaz aynı şeyleri yaşamak istemem teşekkür ederim sezeryan yolu gözüktü bize 🤗
Aynurr16 Prensannesii1 banada ebe bugün çatımda basıklık olduğunu söyledi bu nedemek bilmiyorum doktorum bişey demedi ama hayırlısı ya bakalım
Prensannesii1 Aynurr16 aynıyız canım açıklık felan var mı yada başka herhangi bi problem benim bebeğim daha kanala bile İnmemiş makat üstünde hala ☹️
Aynurr16 Prensannesii1 benimde sağ kasıkta başı inmemiş kanala bir parmak açıklığı varmış ne olcak bilmiyoru 😕
prensesim35 busraozkan offff 35 mi bnm sadece 5 taneydi 2 hacat anca oturabildim olmuyorsa zorlamanın anlamı yok bnce😑
prensesim35 Prensannesii1 doktorunu dinle o ne derse ona göre yol alırsın öbür türlü seninde bebeğinde hayatı söz konusu sıkışma ihtimali var
Prensannesii1 Aynurr16 hakkında hayırlısı olsun canım sağlıcakla kucağına al bebeğini inşallah aynı durmdaymışz galiba sana da banada sezeryan yolu gözüktü 👍🏻