Nrglorkn 14+5 gün bebeğin haraketlerin hissetmiyorum ama karnımda ağrı Olduğu zaman bebeğimin hareket ettiğini hissediyorum geçenlerde ultrason girmesen hazırlandım yattım tam karnıma çok şiddetli bir ağrı girdi elimi karnıma götürdüm sakinleşir belki diye sonra doktorum bakmaya başladı çok hareketli dedi ve onu izlemeye başladılar hemşireyle birlikte yani doktorunuza sorun siz ne olur ne olmaz inşallah kötü birşey yoktur ama ağrı girdiği zaman elinizi karnınıza götürün okşayın sevin biraz da olsa ağrı hafifliyor