Nrglorkn 17 haftalık hamileyim Kasığımda ağrı ve sağ tarafımda batma oluyor böyle bi sorun yaşayan varmı😒
Oykuaygun Nrglorkn var var 😓 hatta dün kalktım ayağa Bi anda yürüyemedim bile hemen geçti ama. Normalde sanki iğne batırıyorlarmış gibi oluyor iki tarafta da. Afedersin tuvalette bile eğleniyorum artık kasıklarım acıyor
Meryemkale Nrglorkn Allahım yalnız değilmişim benimde bugün başladı resmen yatarken bile bişey batıyo kasıklarıma 16+4 haftalığız 🤦♀️
ovgu Nrglorkn bende 19 haftalığım iki haftadır bende de ağrı,acı,batma oluyor..doktorum geçen hafta çok normal bunlar dedi..sıkıntı yapacak bişi yok yani
Oykuaygun Nrglorkn 2 hafta önce gittim o zaman batmalar vardı sadece çok normal rahmin büyüyor dedi. Bu diğer söylediklerim 1 haftadır var. Yani normaldir diye düşünüyorum. Haraketlerini de hissediyorum çünkü
YNB Benimde var hele bide idrara sıkışıkken çok fena agrior o yüzden sk idrara çıkıyorum ama normalmiş rahim birden büyüyormuş
Nrglorkn Meryemkale aynen benimde çok zor yürümeye korkuyorum yatmaya korkuyorum napacağımı şaşırdım😞
Meryemkale Nrglorkn ctesi günü kontrolüm var umarım rahim büyüdüğü için falandır insan tedirgin oluyo bide ilk gebelik olunca 🤷♀️
Oykuaygun Nrglorkn 21 haftalığa kadar normalmiş hissetmemek bende zaten 1 gün hissediyorum 3 gün hissetmiyorum. Kötü bir şey değil korkma ☺️
Meryemkale Nrglorkn gördüğüm kadarıyla baya bi kalabalığız bu şikayetleri yaşayan belkide rahim büyüdüğü içindir evham yapmayalım valla benim migrenim tuttu korkudan ve o daha beter 😭😭🤦♀️
Deneyces26 Nrglorkn ay Darısı başıma inşallah dua et benım de öyle olsun inşallah canım tabi önce sağlıklı olsun da inşallah