ogluileannesi BerrusMom doktora gittim bende canım iğne yaptı ve Progestan başlattı ama kese normal dedi etrafında kanama fln yok bir hafta sonra kalp atışı duyarsın dedi 🤲🏻😊😊
BerrusMom ogluileannesi ohh çok şükür canım Allahım korusun bebelerimizi inşallah dikkat et kendine bolca dinlen 🥰