ogluileannesi Kızlar sata göre 6+2 yim bugün akıntım açık kahverengi pembemsi geldi ne yapacağımı şaşırdım bana birşey diyin 😞 beta düzenli arttı ama 2 gün önce doktora gittiğimde kese görünmemişti Dr cuma günü için tekrar çağırmıştı. Belimde de ağrı var hafif
ratatosk ogluileannesi pembemsi ise şakaya gelmez direkt Dr unuza haber verin ve ya acile gidin duruma göre Progestan veya proluton iğne veya ilaç verirler
Haticeyuce31 ogluileannesi hangi hastaneye gidiyorsunuz Eğer bu saatte Doktorunuz oradaysa doktorunuza ya da yoksa acile gidip Çünkü Bu haftalarda Hani kahverengi falan leke gelebilir Tabii ki de hatta yerleşme kanaması falan da olabilir ama ne olursa olsun her zaman pembemsi lekeler falan tehlikelidir O yüzden hiç aksatmadan gibi alttan bakarsa da sorun etmeyin Ben 2 haftalık hamileymişim mesela bilmiyordum O sırada normal muayene için gittiğinde Doktorum alttan bakmıştı Ama hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür
Fatos3547 ogluileannesi hastaneye gidin alttan muayene etmek tehlikeli degil bende 23 haftalik oldum 2 gun once acile gittim alttan muayene oldum bisey olmadi korkmayin
ogluileannesi Tugce1803 ratatosk Fatos3547 Haticeyuce31 kızlar doktoru aradım bunlar normal hamilelikte ama artış olursa gelin dedi
BerrusMom ogluileannesi korkma canım 7+2 haftalığım bende.2 hafta kahverengi lekelenmem oldu ara ara yerleşme lekesi demişti doktorum progestan vermişti sana verir muhtemelen kırmızı olursa gel demişti bana Allah’a şükür olmadı 3 gündür lekelenmem de kalmadı
Haticeyuce31 ogluileannesi Az evvel yazdığım gibi tatlım Demek ki o zaman yerleşme lekelenmesi veya kanaması falan Zaten ilk zamanlarda oluyor ama ne olursa olsun Hani sen birkaç kere falan olursa tekrardan doktoruna sorarsın rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah
ratatosk ogluileannesi sizin durumunuzu en iyi Dr unuz bilir takibinizi yapan o. Umarım artış olmaz sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏
Gulsen4224 Gulsen4224 BerrusMom cnm kusura bakma başka postta bir bayan da açmış 40+1 gelen leke diye o sanıp yazdım hakkını helal et 💕😘
ogluileannesi BerrusMom doktora gittim bende canım iğne yaptı ve Progestan başlattı ama kese normal dedi etrafında kanama fln yok bir hafta sonra kalp atışı duyarsın dedi 🤲🏻😊😊