Hazalcinar Nil-123 2 hamileligimdede tuttu. Ilki kizdi ve miz cikmisti 2inci erkek ondada erkek cikti sans heralde 🤗
Nil-123 Hulyamert- bana da kız çıktı ama benimki daha 4+5 yazıyor bu uygulamaya göre cinsiyeti henüz gerçekte bilmiyorum 🤷🏼♀️