Ozge20ulu Nil-123 bana kız dedi doktor ikili testte ,çin takvimine baktım oda kız dedi bı hafta sonra ogrenicez bakalım gösterirse 🐿️ sincap🤣🥰
nisanurcanevi Nil-123 benim dogru cikti… Genelde dogru cikiyorda soyle bir sorun var. Çine gore dogdugumuz gibi bir yasinda sayiliyiruz yani turkiye yasimizdan bir yas buyuk olarak bakimasi gerekiyor
Dilanhaz Nil-123 valla canım benim ikinci gebeligim ilki kız dedi kız çıktı bunda da erkek dedi erkek çıktı 32 haftalığız yengeme baktım oda doğru ablama görümceme de baktım onlarda doğru 😄
Betulll1 Nil-123 çin takvimine göre yaptım bakalım :)))))). İki hafta sonra ogrencem bazıları doldurdugu yasa gore bakıyo bazıları gun aldıgı yasa göre bakıyo garanti olsun dıye ben ıkısınıde kıza gore denk getırdım ahahaha 😅😅😅
Gulfeem Yuzde 50 ihtimal zaten ya tutacak ya tutmayacak bu zamana kadar tutan var mı demek cok sacma…😂