Minik2829 prensesim35 Hamile olduğumu 35. haftadan sonra anladim😃 hic bir skıntım yoktu.şuan 37ye giricem😐 aşiri zorlaniyorum agirlastim.baski var aşagiya.
prensesim35 Sevda64 oğlumda 2ü haftalıkken plesenta aşağıda belki sezeryan yaparız dediler sabah akşam ağlayarak dua ettim normal olsun diye çok şükür çıktı bunda da normal istiyorum
Gulsumbozkurt prensesim35 31+5 bendede durum aynı 12 de yatağa giriyorum bilerek uykum gelsin diye 3de kalkıyorum dönüp duruyorum ne zaman uyursam artik
Eork prensesim35 doktora gitsem mi diye düşünüyordum sol kasık kısmında anlık yerimden sıçratıyor beni 🙂
alenrenas1 Sevda64 Yok koronadan dolayı hareketsiz kaldık her yerimiz ağrıyor ondan 😅 yok normal doğuma cesaretim yok
esengl_ nur94_ sağ taraf in mi özellikle ben hep sağ tarafım ağrıyor . Doktor a da gitmedim daha demedim oda direkt beni dahileye yolluyor hep
Derenannecik45 Durun bende bu forumun altında ağlıyım 34 haftalık oldum tuvalette uyuyorum karın ağrımdan yatamıyorum dayanmıyorum kızlar doktora yalvarsam 36. Haftada alır mı acaba bebeği sezeryanla çünkü gerçekten dayanamıyorum ağrılara sancılara