prensesim35 iyi allah yardımcısı olsun herkezin kendi tercihi 32+3 deyim ilk gebeligim yusuf yusufum dogum yaklaştıkca ama sezeryan olan bayanların inlemelerini yanımda gördüm millet aezeryan diye ısrar eder ben doktora normal diye yalvarıcam allahım inş herşeyin normal olmasını nasib eder. 4 gün hastanede yattım 4 gün boyunca o sezeryandan çıkıp gelen kadınların inlemeleri bagırmaları görseniz halini sanki kalp ameliyatı olmuş o kadar acı çekiyor kadın bebegine bile bakamıyordu. Ama her insanda aynı olmuyormuş tabi isteyerek girene belki hiç acı olmaz. Ben dogumdan sonra birde onun acısını çekmek istemiyorum.