alenrenas1 Tgbanne benim adetim gecmişti ama normalde hep gecer düzensizlik var cünkü ama kasık agrılarım adet sancılarım vardı ha oldum ha olacam derken 7 haftalık hamileymişim 😂 suan 32+5
Bulutsevdasi Tgbanne benn yaa. Adet günüm alttan alttan feci adet sancılarım oldu. Dedim yine adet oluyorum. Sonra olmadım 3 4 gün çektim bu ağrıyı. Sabahlari Ağrıdan kitlendim hatta. Sonra hepten kayboldu ağrı ve 4 gün sonra çift çizgiyi gördüm
Miskokulum35 Tgbanne bende aşırı sancım olurdu. Günü geldi ağrımaya başladı 4 gün olmadım 4.gün test yaptım pozitif çıktı zaten ilk zamanlar ağrı oluyormuş normal dedi doktor
Tgbanne Mihre adetmişim gibi agrıyor ama ortalıkta bişey yok🙈 adete 2 gün var , lavaboya gidip gidip duruyom
Goknurpinar Mihre aynı şey 2 gün önce bana oldu 2 gün surdu ağrım dün adetinin 28. Günüydü bu gün gecikmem oldu hıc bir belirti yok aklıma hamilelik geldi olabilirmi sizce anne olacakmışsın bilirsin 🙏♥️
Mihre Tgbanne Ben de öyle olmuştu ilk gebelikte sürekli kontrol ediyordum geldi,gelecek gibiydi. İnşallah gönlünüze göre olsun sizinde
Tgbanne alenrenas1 ayyy hamile misin süper 🙏🏻 Sağlıkla kucağına al , benim için de dua et canım , hamilelerin duası kabul olurmuş 🙏🏻 Hayırlısıyla bana da isteyenlere de nasip eylesin rabbim
alenrenas1 Tgbanne evet canım cok şükür son haftalarım nasipse hatta 🤩 tabi ederim rabbim sanada isteyen herkesede nasip etsin inşallah
Naazz Benimde öyle oluyo adet sancısı gibi bi türlü gelmeyen bi adet ☺️ Bence 2 gün sonra bi daha yapın test
Yusufaras81 Bende hamile olmadan önce aşırı derecede göğüs hassasiyeti oldu ayak ağrısı bel ağrısı oldu sanki adet olacakmışım gibi hatta ped taktım öle bekledim sonra içimden nedense adetime 2 gün kala gebelik testi yapmak geldi testi yaptım ve silikte olsa çizgi gördüm dayanamadım ertesi günü birdaha yaptım gene çift çizgi sonra pazartesi sağlık ocağına gittim kan tahlilinde betam 810 çıkmıştı çok şükür şuan 6+4 haftalık hamileyim🤲🏻🥰
Tgbanne Yusufaras81 canım benim de adetr iki gün var erken gebelik testi yaptım negatif , ya sanki adetmişim gibi agrım ama adet değilim , adet öncesi agrısına benzemiyor , adetmişim gibi agrıyor 🙏🏻 Valla ben bu işi anlamadım 😔 hayırlısı bakalım
derindemir Bulutsevdasi benim adetimde 4 gün geçti.karnım ağrıdan ölüyor resmen.dün test yaptım ama negatif çıktı.vallaha kan vermeye de korkuyorum ya yoksa diye😢
Tgbanne Bulutsevdasi ooooooo aynı bende öyle hatta ped takasım var , ya adete 4 gün kala böyle olması agrıması ne bilim bir umut , küçük de olsun bir umut görüyor insan