Sevoo_-genc siz dinlenin bu durumda üzülmeyin demek saçmalık olur insan illaki üzülüyor beni doktorum şöyle tesellü etmişti düşük yaparken, çok şanslısın hamile kalabiliyorsun yıllardır uğraşan hep hayal kırıklığına uğrayan ve hayatı boyunca çocuk sahibi olamayacak insanlar geliyor demişti. O zamandan beri empati yaparım bencillik yapmam istemem. Allah onlarada yardım etsin herkesin acısı tabiki kendine ama şöyle düşünün bu sağlıksız bir gebelik o yüzden tutunmuyor. Ve siz tekrar hamile kalabilirsiniz Allah isteyen herkese nasip etsin🙏🏼