Gizemnaz_ ben progestanı fitil olarak kullanıyorum daha etkili oluyor (abim kadın doğum uzmanı) doktoruna danış önce hem o zaman yan etkide olmuyor. Gidebiliyorsab özel bir hastanenin aciline git hemen serum takıp iğne vuruyorlar ve kontrol altında tutuyorlar. Benim en son 15. Haftada olmuştu hemen gittim saat sabah 4-5 gibiydi sağolsunlar ilgilendiler. Bu arada hamileliği boyunca kanaması olan bir arkadaşım vardı afedersin dizlerinden aktığı oldu, 1 yaşına giricek önümüzdeki ay ben 18. Haftadayım hala ara ara leke ardına kanama oluyor ama bebeğim gayet sağlıklı gönlünü ferah tut adaşım 🥰 acile gidemezsende sabah ilk muaynesine git doktorun inşallah sıkıntı yoktur. İlk haftalar çektiğin kasık sancıları çok normal bu arada ben kitlenip kalıyordum 👍🏼 Sabah sabah çok konuştum ama senide rahatlatmak istedim strese girip bebeği etkileme iyi haberler alırsın umarım bebişin iyidir 🥰