Gulefsan aslitellioglu_07 ben erken test yaptım. 3 haftanın sonu 4. Haftanın başı gibi betam 52 çıkmıştı
irorkay aslitellioglu_07 beta değişiyor canım kişiden kişiye. Önemli olan artış miktarı 2 günde bir. Benim 4+4 4700 çıkmıştı. Ama önemli olan artışı dediğim gibi.
Tugbabuglem58 Gulefsan canim bnde suan 6+5 haftaligim sali veya carsamba gidicem kalp atisi icin ama daha ilk kontrolum olcak hayirlisi bakalim
Gulefsan Tugbabuglem58 hadi hayırlısıyla inşallah duyarsınız🙏🏻 Bende bilemedim erken mi gidiyorum doktor diye
Gulefsan Tugbabuglem58 bir kez kan testi yaptım 52 çıktı bidaha yaptıramadım yükseldimi onuda bilmiyorum ki
Gulefsan pinar92_ sağlıkla gelsin inşallah bence ben 1 hafta daha erteleyim doktora kesin garanti olsun
Gulefsan Kubos-25 ben erken mi gidiyorum ki gittiğimde 5+5 olucam. 1 Hafta erteleyim yada bikaç gün 6 haftalık gidiyim bari. İnşallah bizde duyarız❤️
Beety26 Kubos-25 daha once duymamistizmi? Bende 6 haftalikken gitdim .git 3 haftada gel dedi. 24 arlktda gidicem cok korkuyorum
Gulefsan Gozdeeb genelde 6 da duyulmuş gibi bende bikaç gün erteleyim doktoru kesin olsun gittiğimde 😇