Nazlicann1993 DaisyMom düne göre daha iyiyim ama az önce ağda yapmaya çalıştım afedersin yine başladı kasılmalar bıraktım ben de
DaisyMom Nazlicann1993 aman aman çok yormayin kendinizi.Bosverin ya baskasina aldirin ya da permatik kullanin.