Nazlicann1993 canım bende c.tesi günü. Hastaneden çıktım 32.haftamdayim adet olcakmisim gibi bı ağrı hissettim burda okumuştum doğum sancisida böyle oluyomus diye hemen nstye bağladılar ve kasılmalarım başlamış 70e kadar cikiyodu hemen yatişın yapıldı iğne hap falan derken durdurmaya calisiyolar doğumu şuan evde yatıyorum yarın kontroljm var bakalım🥺 bence ihmal etme git görün en fazla hastaneye gitmiş olcaksin tak iki tane maskeni yanında bı kolonya al değme bı yere illa ki gitceksin cunku