eahsn21 erkek önce eşimde aslında bende kabul ettim bu bayana geçtik işte ama gittiğim iki erkek doktor da kat kat daha ilgiliydi artık inşallah bu da daha iyi gelir olumlu şeyler duydum Eyüp bey hakkında devlete de gitmek istemedik koronadan dolayı patlak verdi bide ya ondan eş de almıyorlarmış sanırım oraya ben yalnızım zaten ailem gelemeyecek eşim de olmazsa naparım