Kızlar doğumda 5,6 kilo gidiyo emzirme döneminde hepsi gidiyo ben 62 kiloyla doğuma girdim sezeryan dı doğumdan sonra 57 kiloydum emzirme dönmeminde bi iki aya bile kalmadan eski kiloma döndüm 52 kiloya düştüm çevremdekiler hiç doğum yaptığın belli bile değil diyolardı emzirme döneminde kilolar gidiyo ama ben şu süt yapar bu süt yapar diye önüne geleni yiyip içimedim normal beslendim şükür sütümde vardı🙏🏻Arada süt çayı içtim başlarda tek