Esraz ya ben kızımı 18 ay emzirdim soğan sarımsak süt yapar diyorlar sütün leş gibi oluyor çocuk iki ay devam sütü aldı tiksindiği için süt iç dediler hem bende hem bebekte gaz yaptı kimyon rezeneli çaylar süt yapıyor ama tek başına yeterli değil şekerli gıda çekiyor canın uzmanlar bu tür gıdalar susatır aslında su süt yapıyor siz yediğiniz şekerli şeyler süt yaptı sanırsınız diyor ama külliyen yalandır bi tabak salata yiyordum sütüm çoğalmıyordu beş altı tane bisküvi yiyordum göğsüm şişiyordu 😂😂 yine de sağlıklı beslenmemiz laZım ama bebek uykusuz ve gaZlı olunca hiçbir şey sağlıklı olmuyor kuzum ya hayırlısı artık 🙏🙏🙏🙏🙄