Alya9 DilekDogan78 ben bebeğimi kucağıma alalı 3 ay 15 gün oldu minik bi kuşum var allahım hepimize annelik duygusunu yaşatsın inşallah çok farklı bi duygu kelimelerle tarifi yok
Minikannebsr DilekDogan78 3700 de gördük biz doktorum 4 haftalık dedi yarın 5 olucaz inşallah hayırlısı olsun sağlıkla gelsin
milat011 Silaburak40 gerçekmi bende kendi kendime diyodum elimi koydum zaman heycandan öyle hissediyorum sanmiştım oy benim mercimegim ztn kalp atışı var demisti doktor şükür😁😁😁
Sinemz milat011 dün evde denedim hiç beklemiyorken çift çizgi gördüm doktora koştum 229 çıktı 4+4 iniallah kese doludur
Zehra333 DilekDogan78 sende nasıl durumlar kese görünmedi kan sonucu istedi 340 I geçmiş olması lazım geçerse sağlıklı diyebilirim dedi 372 çıktı
DilekDogan78 Zehra333 benim kese gözüktü doktor 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı herşey yolunda dedi çok şükür ☺️