milat011
18 kasımda ilk testim yapıldı kasık agrim vardı 162.0 cıktı sağlık ocaginda agrim çok olunca hastaneye gittim 19 kasımda 293.0 cıktı .
İlk kontrolumede carsamba günü gidicem benim gibi elini koydukları yerde kalbinin atışını hisseden var mı acaba