Sbhky bende 37+2 canım, bir kaç hafta öncesinde daha çok ağrılarım vardi, şaşırtıcı biçimde baya azaldı 😄 vajinama sanki bıçak saplanır gibiydi, ellerim ayaklarım ağrıyordu uyuşuyordu ama geçti şu an ara ara kalcamda ağrı oluyor. Hafif idrar yolu enf. Varmis bol su icmemi önerdi doktorum. Dün gece ilk kez reflü oldum uyku arasında nefes alamadım o çok kötüydü, bi daha açlıktan ölsemde gece bir seyler yemem sanırım cok korktum 😄 bir de ara ara bebiş toplanıyor, kasılmalarım oluyor 😃