Sbhky
37+➍ olduk an itibariyle migdemdeki yanmayı şişe anlatamam 😟 hergün kusuyoruz tabi birde o var derken şimdi bide ellerimde şişlik agrı ve uyuşukluk karıncalanma var 😟 ➊ haftadır resmen artık doğsun diye yalvarıyorum 🥺🥺 hergün başka bir problem çıkıyor anlamıyorum doguma kadar daha neler olacak bakalım 🙊🙊😂