Hatcikkk Piyorida [url=https://hizliresim.com/0F5mKC][img]https://i.hizliresim.com/0F5mKC.jpg[/img][/url] benimki ne sizce tahminde bulunurmusunuz 🥰
2miniginannesi Piyorida tam 13+6 da gitmiştim ve söyledi kız demişti 17+2 de başka doktora gittim o da kız dedi yani çocuğun pozisyonuna bağlı birazda gösterirse söyler yani ve ben şu an solda hissediyorum bizim kız soldan tekmeler atıyor 🙂
Piyorida 2miniginannesi yaaaa ay resmen başından beri solda hissediyorummm acaba benim ki deeeeee😍😍😍😍