Piyorida merhabalar, 12. haftamda geçen hafta yani doktorum kesin olmamakla beraber erkek olabileceğini söyledi. Sanırım 15. hafta civarında ve tabi pozisyonu ve duruşuyla alakalı olarak netleşir. Doktora giderken mutlaka tok olun hatta girmeden hemen önce çikolata yiyin, kan şekeri yükselsin ozaman bebiş bolbol hareket ediyor. Daha rahat görebilir böylece doktorunuz.