Bsraao
sizi tebrik ederim gebeliğiniz hayırlı olsun rabbim sağlıcakla kucağınıza almak nasip etsin :) bende 7 ekimde kürtaj oldum kalp durmasından dolayı olduğunu söyledi doktorum ailemde yani annemde ve ablamdada tekrarlayan gebelik kayıpları yaşandığı için genetik test yapıldı banada ve sonucuna göre 1 genimde pıhtılaşma varla yok arasında olduğu söyledi (faktör 13 > heterozigot mutant) doktorum ve tedbir amaçlı hamile kaldığım anda iğne tedavisine başlatacağını söyledi.
- sizin hangi geninizde çıktı pıhtılaşma?
umarım bende yakın zamanda tekrar gebe kalabilirim 🤲🏻🙏🏻