Baturay bende epiduralli doğum yaptım 6 cm açılmaya kadar bekleyeceğiz dedi doktor 6cm olduktan sonra takıldı bulutların üstüne çıktım adeta 😂 hiç hissetmiyor değilsiniz sancıları biraz hissediyorsunuz ama dayanılmayacak kadar değil bence büyük nimet