gzdgzd Günde 1 bardak içiyorum, onu da eşim diliyle burnumdan getiriyor 😄😄😁Hayatım içme, demir değerini düşürür vs diye. Her gün 3 4 bardak nescafe içen ben 24 artı 2 deyim ve toplasan 15 20 paket içmişimdir. Anlamadığım şekilde uzaklaştım kafein var diye diye…