uykusuz1parol Siz bitanembugram Maşallah basinda bende de olmustu tikaniklik neden bilmiyorum ama gecti sonra .Kuzenimin esinde olmustu ilk o zaman demistim acaba var mi birseyler diye .varmiş:):):)
Zeynep_18 bitanembugram bitanembugram benim 7. 8. Haftalarda çok oldu şuan yok ama neden oluyor bilmiyorum ki🤷🏼♀️
uykusuz1parol Zeynep_18 bitanembugram zaman zaman bende de baş ağrisi oluyor eger tansiyonla alakasi yoksa hamilelikte normal diyorlar
bitanembugram Zeynep_18 benim de sağ tarafıma sancı giriyor kramp şeklinde sabahları çok oluyor sanırım idrarın birikmesi den sabahları sağ tarafıma yatınca artık kramp giriyor sanırım rahatsız oluyor 🤔
Meri112 Zeynep_18 hoşbuldumm🌸sürekli oluyor bende ve oturunca da baskı oluyor sizde oluyor mu veya diğer arkadaşlara da sorayım
bitanembugram Zeynep_18 evet normalmiş rahim olduğundan daha da büyüme yapıyormuş ondan dolayı olurmus 🤔
uykusuz1parol bitanembugram testi yaptigim ilk gun erkek olacagini dusunmustum istemsizce normalde kiz hastasiyimdir .Ultrasonda gordugumde kiz gibi geldi
Zeynep_18 bitanembugram normalde kız hissediyordum annem 10 gün önce sanki oğlun olacak senin dedi, psikoljikmi bilmiyorum şimdi erkek hissi gibi var Allah hayırlı sağlıklı evlat verir inşallah hepimize
Zeynep_18 Meri112 yani şimdi şöyle aramızda 3 hafta var hani belki ilerki zamanda benimde olabilir hiç bilmiyorum bebiş büyüdükçe bütün organlarda sıkışmaya başlıyormuş haliyle rahimde büyüyor ondan dolayı olabilir 😊
bitanembugram uykusuz1parol bende hep bir kız hassasiyet i vardı hamile olduğumu öğrendigim gün dedim kesin erkek ben öyle hissediyorum 🤭