Asya12 Bilge1234 günlerimiz aynı bel agrısıyla nasıl baş edeceğiz sanki yumruk varmış gibi belim de 😢
Bilge1234 Asya12 aynen öyle ne oturabilşyırum ne doğru düzgün yatabiliyorum kitliyo beni insan da ister istemez endişe ediyo ne yapacam bilmiyorum
Merve50 Alininannesii1 çevremdekiler kızlar pek göstermiyor kendini diyor ama bakalım sabırsızlıkla bekliyorum 😂
Melike07 svksym 13+2 olduk minik kahve çekirdeğim ile. 💜 Bulantılar azaldı ama yine de arada prilam alıyorum. Bu hafta Efa Mom vitamine başladık. Geçen hafta cinsiyete baktı doktorumuz ama tam emin olamadı biraz daha bekleyelim dedi. Herkese güzel bir hamilelik diliyorum 🌸
D-uysal Benim 13+1 dün doktor %80 erkek dedi ama emin olamadı. Mide bulantılarım devam ediyor malesef o acı tat hiç geçmedi. Umarım sagsaglim kavusuruz bebislerimize.
SSeymanr Bizde 13+5 🌸 gecen hafta gittiğimde erkek dedi bakalım değişmezse 😂🤷🏼♀️ Bulantım ara ara gelip gidiyor kısa süreli ama bendede midemde değişik bi hissiyat var ekşimsilik gibi. Ha birde ikili testimizin sonucu cıkacak bakalım 🙏🏻
Saree1 svksym bende prılam kullanıyorum hala , cinsiyeti erkeğe benziyor dedi bacak arasına baktı radyolojı uzmanı açıkçası bende gördüm çıkıntıyı bakalım sağlıklı hayırlı olsun hiç farketmez kız erkek . sadece insan hazırlık yapmak istiyor 🥰👶🏻
Deletedmom27 svksym 13+4 üz bugün .. çok rahat bi hamilelik geçiriyorum bu kez🧿arada baş ağrım oluyo o da uykusuzluktan heralde 8 aylık bebeğim var ve evde ders anlatıyorum 9 dan 2,30 a kadar..12+5 te kesin erkek yorumu aldım bakalım🤷🏻♀️😅
Busramom54 Biz de 13+2 yiz. 2 3 gündür midem eskisi gibi bulanmıyor net bir şekilde kesildi bu durum korkuttu acıkcası beni. 12+3 te erkeğe benziyor dedi ama bakalım bir sonrakine netleşir heralde☺️
Merve50 Alininannesii1 yaa be güzel 🥰 sağlıkla gelsin Aslan parçası o zaman daha biz beklemekteyiz kendini göstermemek de ısrarcı 🙈😂
Alininannesii1 Merve50 Amiiin canim ecmaiiin..seninki de nazli cikti guderken bolca muz+cikolata+su ic ben oyle yaptim karnim davul olmustu doktora girerken:)))