Benimde 12+3 geçen hafta doktorum yüzde doksan kız dedi bir daha 3 hafta sonra gideceğim ozaman kesin belli olur dedi. Prilam kullanıyorum ama yine de bulantım var d vitamininin tadı çok kötü geliyor bana çok zor içiyorum ocean aldım o biraz daha iyi gibi gazım benimde var 😔 ama geçecek hepsi 🙏