Ozlemust hepsini sağlıkla güzel günlerde kullansın 🥰😍 bizde bebek arabası puset beşik 10 lu 1 tane , 5 Li iki tane hastane çıkışı , 9-10 adet takım zıbın . Bakım çantası , babynest 🥰 yarın kontrolüm var ve ilk defa biraz önce kahverengi akıntı gördüm dua edin inşallah sorun yoktur