sntn Gulsummyuksel valla bir yandan çabucak geçsin diyorum bir yandan da geçmesin istiyorum tabi biraz korku da var
Ozlemust Mihrimah54 benimde aynı şekilde hareketleri. 100 günüm kaldı. Gece 11den sonra çok hareketli 🙈
Mihrimah54 Ozlemust gece ve sabah açken çok hareketli oluyor gün içinde hareketlerini saya biliyor musunuz bem hiç sayamıyorum ya?
Mcakir sntn Bizimde son 85 Allahın izniyle. Zaman geçmiyor artık çok sıkılıyorum 😌 Sigarayı bıraktım o beni baya zorluyor. Covid var hiç bi yere gidemiyorum, kimseyi eve davet edemiyorum , kimseyle görüşmüyorum derken zaman geçmiyor😔
sntn Mcakir aynı benimde allahtan sigara yok bende ☺️ Gittiğim tek yer hastene annemlere bile gitmiyorum
sntn Mihrimah54 benimde öyle hatta bazen korkuyorum hareketleri azalıyor geçenlerde hastaneye gitmeyi düşündüm iki gün çok hareketsizdi sonra yine başladı çok şükür mide yanmalarım çok oluyor benim ve kasıklarım otururken kalkarken ağrıyor bazen doktor kasların gerilmesinden olabileceğini söyledi
Mihrimah54 sntn evet kasıkta ağrı lar benim de çok var özelikle sağ kasıkta genelde zaten bebeğim hareketlerini de o yönde hissediyorum. :)
Ogrtmnanne2 Ozlemust aynıyız o halde sağlıkla alalım kucağımıza 😍🥰 alışverişleriniz ne durumda aynı gün olunca sormak istedim sakıncası yoksa
Ozlemust Ogrtmnanne2 0 3 ve 6 9 aylık patiikli ve patiksiz takımlar aldım 10 tane vardır çıtçıtlı atletlerden aldım anneler kazak patik yelek ördüler battaniye aldım 2 3 tane. Pike takımı diktirdi anneler. Nevresim takımı aldım 2 tane beşiğimiz yok. Kendime süt sağma makinesi aldım gümüş kapak aldım lansinoh göğüs ucu kremi aldım pişik kremi aldım kehribar kolye bile aldım yazınca ne çok şey almişim 😁😁dolap ve beşik yok henüz.