Pelinnn Ben ilk bebeğimi 4500 kg doğurdum ama iri bir bebek olduğu için hem boy hem kilo olarak bana 35 de demişti normal doğmayacak diye ama ben inat ettim 40+3r kadar bekledima ama nitekim doktorun dediği oldu sezeryanla doğurdum 🤣🤣🤣
Lamelif BurcuKoerAgagndz 37+0 da 3700 gr 52 cmdi haftaya Salı 38+5 de sezaryenım olacak. Ama bebek büyük diye değil tüp bebek olduğu için sezaryen olacak
BurcuKoerAgagndz Normal Doğum yapıp çok dikiş olacağına sezeryan daha iyi bence. Ben de çok ağırlaştım fazla kilo aldım artık kendimi taşıyamıyorum. Çok zor oluyormuş bu son haftalar
Turtam BurcuKoerAgagndz ama sezeryanın iyilesme süreci çok fazla we sonrasında daha cok sıkıntı cekıosun. Normal doqum da öyle deıl için temizleniyo we iyilesme sürecin daha hızlı oluo