BurcuKoerAgagndz Kızlar 38. Haftadayım be bebeğimin gelişimim 2 hafta önden gidiyormuş. Doktorum iri bebek olursa normal Doğum yapamazsın dedi. Benim durumum da olup normal yapan var mı? Ve kaçıncı haftasında doğumu gerçekleşti
Zera_ER BurcuKoerAgagndz benimkide öle canım çatımdan kafasını geciremio 🙈 Dar geldi yolları 💃🏻 Nasıl gelirse gelsin sağlıklı gelsnler ins bende ciger gelistirici oldum bekliorm yumurtam kapıma dayanmış ❤
biiiidamla BurcuKoerAgagndz bana da ilk gebeliğimde aynısını sesi dr. İri bebek Çatın da dar dedi hemde.sezeryan oldum ben o yüzden
Turtam BurcuKoerAgagndz Bana da doktorum iri bi bebeqin war sezeryan olucaksn dedı istemedım dewlet hastanesine qittim çatıma baktrdm normal doqum yapabılırsn dedıler. Doqum zamanı qeldi cattı sancım basladı ewde 6 cm actm hastaneye qttm ultrasyınla bı daha baktı dr bebeqn iri normal doqum yapamazsn dedı. Sewk etmemiz lazm arastrma hastanesine kesinlikle kabul etmedm Sancım war dedm yaparm. Anlıycaqın sezeryan olmadm 8 dikişim war ama 😊
Ayselcnt benimde iri.. Tosuncuğum 3 hafta önden gidiyor.. Normal doğum yapmak istiyorum bende.. 4 kilo ve üzeri normal doğum yapanlar var.. Bu birazda bünye ve çatıyla alakalı.. Canım senin kaç kilo..
BurcuKoerAgagndz Ayselcnt ben de normal istiyorum 38. Haftamda olmama rağmen hiç sancım yok. Ayselcnt Ben de normla Doğum istiyorum çatı muayenemi yarın olacağım: kilo olarak net bilmiyorum ama bebeğin ölçümleri hep iki hafta önden gidiyor.
Turtam BurcuKoerAgagndz olabilir herkesin bebeqi iri doqmuo normal kıloda doquo ama kesik atıolarsa bebek rahat cıksın dıe dikiş atabılıolar
Dfnmhmtylmz Benimde bebeğim iri 2 buçuk hafta önde gidiyor 32.haftadayım doktorum bunun için erken dga catıya bakarız dedi kendini böyle seyler düşünerek üzme deri 😘
Wyz BurcuKoerAgagndz banada 35.haftada bebek iri dedi normal doğumu beklersen 5 6 kiloyu bulur dedi bende çok zayıf ve minyonum bebeği de tasiyamiyodum artık 36 da sezeryan la doğum yaptım kendi isteğimle bir ay erken doğum yaptım bebeğim 4100 dogdu
Emine55 Wyz ay maaşallah bizimkide 34 deyim 3 kilo böyle olmasından korkuyorum 3 haftada önde gidiyor 36 da alındığında bi sorun oldu mu canım gerçi zamanını doldurmuş oluyor ama 🙂
Mami BurcuKoerAgagndz benimkisi de 2 hafta önde gidiyor canim ama sezeryan olursun hic demedi doktorum
DemetCeylan 33+3teyim iki hafta önden gidiyor. Hareketleri çok canımı acıtıyor. Ya kaburgalarım ya yumurtalıklarım çok ağrım var nasıl bitecek böyle hamilelik bilmiyorum 😕
Wyz Emine55 ben önce kabul etmedim erken alınmasını ciğerleri belki gelişmemiştir dursun günü gelene kadar dedim ama hiç dayanacak halim kalmamıştı artık bi kaç gün sonra gittim beni alın dayanamıyorum dedim doğumdan sonra bebeğimde bi sıkıntı olmadi ama benim karnım eğri büğrü bi tuhaf oldu halada oyle doktor reçeteme iri bebek sebebiyle anormallesen rahîm yazmış duzelirmi bilmiyorum başkada bi sorunumuz olmadi çok şükür
Aysenurtsr Benim de yaklasik 2 hafta onde ama, normal yapabilirsin dedi doktorum: tabi 26 haftaligim adetime gore suan, sonra nasil olur bilmiyorum.
BurcuKoerAgagndz Benim yarın kontrolüm var her şey belli olur diye tahmin ediyorum. Hakkımızda hayırlı ne ise o olsun.